Video a fotky z Brna

by - ledna 29, 2013

Ahoj,
konečně jsem dostala nějaké fotky z focení v Brně a video! Přidávám teda i fotky. V pátek jedu na casting pro Miláno a mdls.cz. Když už budu v Praze, tak jsem se domluvila s jedním fotografem, že udělame takovej testík jen za bílým plátnem, tak uvidím, jestli se ty fotky budou dát použít i do booku.

Mimo to jsem byla teď o víkendu na 2 plesech. V pátek na plese mojí školy, byl to super ples, bezva hudba a lidi. V sobotu jsem byla na plese u nás na vesnici a tam mě teda hodně zklamala hudba. Hráli dobrý písničky, ale tak, že se na ně ani tančit pořádně nedalo. No snad budou další plesy lepší. teď v sobotu budu muset stihnout 2 :).

Jak vy prožíváte plesovou sezónu?

Jinak pořád můžete podpořit tento blog ZDE




You May Also Like

10 komentářů

  1. Jsi neuvěřitelně krásná :-)Na tom castingu pro MDLS se možná potkáme, taky tam jedu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Bože můj, jsi tak nádherná a tvoje fotky se mi tak děsně líbí!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná!! Moc nádherný fotky!!

    OdpovědětVymazat
  4. Video i fotky jsou super. Jinak já mám plesy moc ráda :).

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi táák krásná :) Není to video od Robina Beryho?

    OdpovědětVymazat
  6. Holky děkuju moc za nádherný komentáře:) Mám z nich obrovskou radost:)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi moc krásná!:)

    ps. Zvu tě na můj blog kde právě probíhá giveaway o peříčkové náušnice:)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi opravdu neuvěřitelně krásná.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)